Wednesday, April 3, 2013

verangan

haiip
semedang menunggu waktu solat Asar,dan tunggu air mandian panas(lulz),apa lah salah aku menconteng blog lonely ni kan kan :)

huh(amek napas hembus)
aku gila suka verangan,macam dah jadi habit sejak sekolah lg.tapi rasanya dulu aku bole kawal,means time study aku fokus time verangan kena verangan.
but nowadays,aku dah verangan tak kena pada tempat.pantang lepa ada je cara setan nak masuk kat dalam otak aku ni,ade je subjek untuk aku verangan kan.haih~

as all knows,verangan ni boleh melemahkan ingatan.amek medic lu punya engatan kureng,berat lah weih.mana tak nye result suam suam kuku.padahal result org lain tertera gempak dengan mudah dan bangganya.

aku masih takjumpa lagi apa best solution untuk aku stop kan verangan merapi rapik nih.kalau aku list kan ape yg aku angan kan then achieve them,make it real.banyak nak kena pikir dek weih.
for instant,aku verangan nak kawen dengan one of the richest teenager in malaysia(kalau wujud)tak ke sampai ke tuhak gua mendara hahaha.

aku nak capai deanlist,but usaha celah kuku hamster guane tu dek weih.tuh la.kita ni berazam memang berkobar kobar.tapi ways to success tu memey kau kena pulun,semangat je takcukup.positif je takcukup.usaha then tawakal is the key.

k kuar topic jap.bisness gua tak berapa well arranged,so dia punya feedback pon kelaut.aku rasa macam nak amek double degree la.aku nak try amek bisness study,but the problem is MONEY,TIME,PLACE.
bisness clothing ni memang menyeronokkan.aku punya yang taklaku ni pon aku rasa best dan mengujakan.
tapi duit memang mengalir macam air terjun.

orait ni macam kompilasi cite sebulan pulak ye.hehe
k uolls,iolls nak mandi ni tataw.
p/s:I nak bela hamster kejap lagih.doakan I jadi mama yang baek ;)
aii,omey tak iteww ihihi.
-mamapais-

No comments:

Post a Comment