Sunday, March 31, 2013

teguran

Jangan sekali kali menghina 
Allah swt dengan berkata
kegagalanmu adalah kehendak
dan takdirNya,tatkala kamu
tidak berubah kepada yang
lebih baik,kurang berusaha,
mudah berputus asa dan
bermalasan

-FN-

okay,bangun tido,kelewatan!
gosok mata,tengok dekat atas meja ada sekeping kertas comel warna kuning,tertindih oleh sebotol air mineral.
baca.
sentaapp~

well aku ni bukan budak baik sampai boleh sebegitu cepat tersenyum dapat teguran macam gini.Aku takpernah pon terpikir nak menghina Allah!aku hamba yang lemah.masakan aku tergamak menghina yang menciptakan aku ?

pikir balik.okaylah.lagipon yang menegur aku ni bukan calangcalang.baik orangnya.bertudung labuh litup.penghafaz Quran.mumtazah.anak keluarga baikbaik.Aku bukan tandingan untuk berdebat dengan dia tentang hal sekecil ini.ohh come onnn little gurl.chill laahh~

maka aku pon berkuat azam,kemas bilik,basuh baju,and tengah siap nak g mandi(lol perlu ke kau gtaw dunia?)haha
terima kasih kepada sahabat yang menegur itu.you rock gurl!moga kebaikanmu berterusan dan diberkahi Allah :)

okay,aku bukan jenis yg hard feeling sgt k.(yela kau)
papai.

p/s:aku maafkan.dont worry ^^x

No comments:

Post a Comment