Wednesday, April 10, 2013

kesekian kali

hai semua.
Sabtu ini bertarikh 13 April,aku dengan sebilangan kecil kawan aku akan menhadapi exam Physio buat yang kesekian kalinya ;(
maka dengan itu,aku pohon maaf,ampun kepada semua yang kenal or takkenal aku.mungkin ada yang rasa tak sedap ke dengan aku.Sorry dehh.aku pon manusia biasa je.kita kira 0-0 okay.

exam start jam 10 pagi,maksudnya waktu Malaysia jam 4 petang.selitkanlah doa untuk aku dalam doa kalian yeee.terima kasih daun keladi cayang cayang sekalian teheehe~
tahun ni aku berazam untuk cuti raya sepenuhnya di Malaysia.aku tak mahu dan tak mampu dah nak cuti setengah setengah lagi.serik.!

dont forget jugak doakan aku rajin belajar dan kurang berangan hee~*best nye kalau semua angan angan aku tuh jadi kenyataan.but remember!!

A DREAM doesnot become reallity through MAGIC 
It takes 
SWEAT,DETERMINATION,and HARDWORK
ni jadual exam full aku.

written and oral
biochem-17 june/19 june
anatomy-2 july/3 july
physiology-3 july/4 july

practical
physiology-13 april
anatomy-13 may
biochem-19 june

#allahumma najihna fi kulli imtihan fi deen,fi dirasah,fi dunya wal akhirahh
aminn ya rabbal a'lamin.




No comments:

Post a Comment