Saturday, March 30, 2013

sejujur

hai uolls
harap hari korang bahagia dan ceria pluss diberkahi

semenjak dua dan tiga hari ni,momentum belajar aku makin hanyut bersama Sg.Nil.
terus terbang macam debudebu pasir dekat sini.
prove that u can.this is the last chance baby*auchh*

serabut.itulah sebenarnya yang mind aku tengah ributribut kan.entah hapehape punya pikiran makin menerjang setiap sel sel otak selirat aku nih.kau nak kata aku belajar hard sangat,boleh kira kot bape kali aku sentuh buku dalam sehari.
too hypersensitif.yess!I got that word to describe wht happen to me.bukan sensitif bab2 emo ni,tu jaman kau tahun satu dulu time nak kenal hatibudiperutjantung kawan.sekarang adalah waktu untuk hyper pada benda yang berlaku pada sekellilng kita.
kau akan rasa cepat gila initiate sel otak untuk kerja keras pikiaq benda yang takperlu bhahaaha.
ohoi remaja.will miss this feeling being a teenager ;)

testing ahli beit:
weyh lau aku kawen sekarang agakagak ko ok tak?
alooo sunyiii la itewwww
-hahahak nmpak tak ahli beit aku mmg suweett dan erm aku sgt tomeyyy.ok bai.

No comments:

Post a Comment