Wednesday, November 21, 2012

tentang

menjaga orang sakit memang bukan perkara mudah.tanpa disertakan dengan keikhlasan segalanya menjadi amat payah.kesabarn tungak utama.

emak aku sakit,sudah hampir dua bulan.diserang stroke.dan aku sebagai seorang pelajar perubatan yang gagal,sekali lagi seakan gagal pabila emak sendiri tidak mampu aku layani selayaknya.walhal sudah ku tanamkan janji ku akan menjaganya.

penipuan yang aku lakukan akhirnya memakan diri aku sendiri.ya masakan kerja jahat mahu dibalas kebaikan.take note!tapi aku mengambil langkah melarikan diri.sudah kupohon maaf tapi andai itu tidak mencukupi baginya,maaflah takat itu yang kutermampu lakukan untuknya.jika ini pengakhiran maka aku siap siaga.sudah lebih 3 hari aku sasau memikirkannya.ya mungkin ini jalannya.semoga aku kuat seperti selalu.

rahsia itu masih utuh aku sembunyikan.bukan masa yang sesuai.tapi bila lagi agaknya.hah masalah yang bertimbun membuat jerawatku makin menimbun!

kewangan yang makin goyang.perancangan yang kelaut makin hanyut.oh wang silalah bertoleransi denganku.ha sudah boros!kepada bakal suami sila kerja kuat sebab bini awak akan berbelanja dengan sakan sangatsangat heeee.*maaf calon pon dah mau lari*

owh sekarang aku akan buat perancangan semoga hari esok akan lebih teratur dan terancang dengan redha dari nya.harapharap semangat macam ini akan terus berkibar cemerlang hingga keakhirnya.chill ;)

okay sekarang pegi tidur sebab aku rasa macam dah makin ganyut dengan kekurangan tidur*oh lebih tidur sebenarnya.hihihi

salam sayang budak mentah yang mahu terbang!

No comments:

Post a Comment