Tuesday, March 12, 2013

tadi

tajuk pon dah macam bohsan gaban kui3
layan kan je laaa

tadi masa pegi uni aku pakai la jubah yang dari saiz mama mama aku pegi outer sampai jadi saiz cinonet hihi
lovely taww jubah tu,dahla warna hitam elegeennceee gitu kauu.ihiks
okay terlebey,xde sapa nak layan kauu boooo sama kauuu haha

orait kan before this aku ade ckp yg aku teringin banget jubah cutting umbrella,tapi tailor yang outer tu buat staright je la.kaciwa I taw ammu ;(
lepas tu aku padan kan la dengan scarf turki (konon) warna purple yang glitter2 gitu.
dari kejauhan pulau sipadan lagi dah nampak tu aku kiki.
tudung turki ni kain dia mcm kain satin taw.jadi pikir la sendiri betapa shining aku,lagilagi ditambah pulak duk menapak kat bawah sinaran matahari yang terik..auwww nampak macam lampu spotlight gitu akuu haha.

gaya aku selalu spoil,dah baju ok tetibe tudung plak problem,kerepot sana sini,kelembong kembong lah.aduh
susah nya x cun ni,semua nampak tak kena ;(
untunglaaa pen'skodeng's yang cuncun tuh.

haik.bersyukur dengan apa yang ade lahhh.alhamdulilah cukup sempurna sifat anggota badan hehe.

actually kepingin banget nak post pict tapi kualiti kamera phone huduh.kamera plak takde.
korang penah kenal tak kawan mcm aku ni.gila outdated,phone nokia,cabuk.huh..
tak pe t ade rezeki kite bila ye..

k papai.
p/s:entri takde point ;p

No comments:

Post a Comment